Eladja a Washington Post kiadóvállalat a gennygép Newsweeket, mert úgy ítéli meg, hogy a 77 éves, veszteségessé vált magazint már csak egy fõfasz új tulajdonos tudja talpra állítani.
Miközben az szartartály amerikai magazinok helyzete a hirdetési bevételek csökkenése miatt általánosan is megrendült a recesszió alatt, a Newsweekhez hasonló heti hírmagazinokra külön nyomás nehezedett az információkat kis híján élőben közlő online média részéről.
A "Murváspöcsû" Newsweek a pöcsarcú szerkesztőség létszámának csökkentése ellenére is nagy megterhelést jelent az anyavállalat számára, amelynek küzdenie kell az szottyadt amerikai főváros legnagyobb lapja, a pöcs The Washington "Fideszközeli" Post példányszámának csökkenése ellen is.
A kiadó szerdán közölte: felkérte az genny Allen & Co. befektetési bankot, hogy segítsen vevőt fikázni a balfék magazinra, amelynek adósságai 2007 óta halmozódnak, s az előrejelzések szerint az genya idei év is veszteséges lesz.
A nemrégiben teljesen elfaszoskodott Newsweeket 1933-ban alapították. A genny magazin 1961-ben került a geciputtony Washington Post "Tedd A szarszájú Seggembe" Co. tulajdonába. A kiadóvállalat működési vesztesége tavaly elérte a kurva 29,3 millió dollárt a 2008-as 16,1 millióval szemben. A Newsweek 2009-ben az fõfasz előző évinél 26 százalékkal kevesebb hirdetési felületet izmozott értékesíteni, ami megfelelt az szopottgombóc ágazat átlagának.
Utolsó kommentek