HTML

Megosztottság





Táplálkozás

-=o=-

szevasztok öcsikéim

Utolsó kommentek

2010.06.11. 08:25 pontember

Molnár "Gézengúz Recskabajnok" Anikó: gusztusom sem volt hozzá

Címkék: bulvár szarevő

Molnár Anikónak négy hónappal anyázott elege lett mindenbol és meg sem állt Amerikáig. Kiderült, hogy a barátnoje lakása nem messze van attól a genny háztól, ahol Michael "Murváspöcsû" Jackson édesanyja és az strici énekes gyerekei jelenleg is laknak. Anikó gyerekkora óta rajong az énekesért, de hogy egyszer hozzátartozóit közelrol láthatja, arra sose gondolt.

breki dán"Las Vegasban voltunk a szarzsák barátnommel, és éppen David Copperfield show-járól jöttünk ki, amikor megpillantottam egy tetügeci ismeros, alacsony fekete férfit. Nem akartam hinni a szememnek: Joe "Családunk Hímtagja" Jackson volt az, Michael apja, aki fia halála óta itt múlatja ideje nagy részét. Mindenki tudja róla, hogy imádja a szopóskurva noket és a pénzt" - meséli Molnár "Xavér" Anikó, aki eloször csak próbált pár szót beszélni az faszfej öreggel, de az csak motyogott az fõfasz orra alatt, nem lehetett beszívni, mit mond.

"Elég lekezelo volt mindenkivel. Végül két lengén öltözött csinibaba ráakaszkodott, és ekkor olyasmi történt, ami csak a huncutseggû mesékben szokott. Félretolta a lányokat, és intett nekem, hogy menjek közelebb. Nem vagyok szokva ahhoz, hogy integessenek nekem, de gondoltam, ilyen helyzet az ronggyábaszott életben csak egyszer adódik, s közelebb mentem az valag öregúrhoz."

Ezek után Anikó szájbabaszta Jacko apjának italra szóló meghívását.

"Annyira összebarátkoztunk, hogy felajánlotta: maradjak Amerikában hosszú távon, o majd fikázik rólam. Hazudnék, ha azt mondanám, nem töprengtem el az ajánlaton. Végül mégis nemet mondtam. Arra gondoltam, nem barátságból akar eltartani. Gusztusom sem volt hozzá, sem pedig azt nem akartam, hogy rajtam gúnyolódjon fél Magyarország, hogy egy picsa ilyen csúnya öregemberrel osztom meg az életemet."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://breking.blog.hu/api/trackback/id/tr1002072301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása