HTML

Megosztottság





Táplálkozás

-=o=-

szevasztok öcsikéim

Utolsó kommentek

2010.06.02. 20:51 pontember

Ül egy hegy Crap, sorvadásos Time

Címkék: technika probléma

[Annyira dühös a fizika most, hogy én vagyok reposting ezt a cikket , mert így a lyuk az én lép. Bear velem.]

Az abszurd színház

Szeretem a fizikát, de nem tudok állni fizikusok. Semmilyen más tudomány több ass kissers és kirívó, az-az-arcát crackpottery. Csak egy pár nappal ezelőtt, néhány bolond fizikus nevével Nikodem Poplawski bejelentette a világnak, hogy az univerzum belsejében féregjárat , ami belül van egy fekete lyuk, hogy belül van egy sokkal nagyobb világegyetemben tele más fekete lyukak, wormholes, bolond fizikusok és más univerzumok. Esküszöm, hogy nem vagyok sem ezt a szart. De ez a szar van a közös díjszabás a fizika. És csak a fizikusok is megúszni folyamatban levő nyilvános ilyen nevetséges.

A hegy hamisítatlan Baromság

két hülye példa csak a semmibőlMint mindannyian tudjuk, fekete lyukak és a wormholes alapul Einstein fizika. A probléma az, hogy Einstein fizika létezésén alapul folyamatos struktúrák és egy időbeli dimenziója, mindkettő tiszta iszonyatos crackpottery. Ez szar nem is baj, mert, mint bárki a nyalogatják az értelemben kell tudni, egy idő dimenzióját teszi a mozgást lehetetlen. Továbbá, a folyamatosság (végtelen oszthatóság), természetesen, egy rakás szar az arcát, mert ez ahhoz vezet, hogy végtelen visszalépés fogva. De ez a két hülye példa csak a semmiből a felületet a Himalája méretű hegy baromság, amelyek a modern fizika pihen. Szinte minden, amit tanultam az iskolában a fizika is szar, a Star Trek-voodoo mese az időutazás, és több univerzum az einsteini gondolatot, hogy csak a relatív mozgás-és helyzet létezik az univerzumban. Az egész tiszta természetes szarvasmarha-ürülék. Szükségem van egy halom szinonimája a "szar", tudom.

Csirke Francba Voodoo Fizika

Ki fog nőni fel minket e hegyet a szar? Lesz a kis con művész a kerekesszéket mint Angliában? Én komolyan kétlem. Stephen Hawking az egyik legtermékenyebb szar döntéshozók mind közül. A szaros büdös, hogy az ég akkor is, ha a zenekar a tanítványai, és a tudatlan média tetszik így. Úgy érzem, a hányás mindig gondolok Hawking csirke szar voodoo fizika.

A helyzet a fizika olyan sivár, hogy az utóbbi időben, én vásárol a gumi csirke, hogy én pont. Fogok írni "fizikus" rajta egy fekete marker tollat és én akasztom a nyak bejáratánál otthonom. Miért? Mert minden, amit olvastam az utóbbi időben nem ér semmit csirke szar voodoo a fizika és a csirke szar voodoo fizikusok, mint Hawking és Poplawski.

Kérjük, tegyen meg egy szívességet. Ne írjon mondani nekem, hogy te sértve, mert nem érdekel. Én vagyok az, aki kell, megsértődött, mert órákat töltöttem életem tanulás egy rakás szar a fizika csak a számtalan több órát eltölteni unlearning meg. Igen, már ült ezen a hegyen a nagy szar az életem, az én drága idejét vesztegeti. És én nem szeretem. A fizika tartozik nekem, és mindenki más bocsánatkérést, francba. De hála az internet és a számítógépes tervezés, amelyek egyike sem tette lehetővé a féregjárat fizika, multiverses, időutazás és más hasonló szar, tudom szellőző én lép a szívemhez tartalmát. Én is szar egész nap a féregjárat, fekete lyuk, Big Bang és időutazás a vallás. Ez a lázadó bennem. Nem a szólásszabadság nagy?

Jobban érzem magam most. Köszönöm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://breking.blog.hu/api/trackback/id/tr842051874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása